sobota, 3 marca 2018

Kasza jaglana z pieczonym burakiem, pieczoną papryką i hummusem

Poniższy przepis jest moją wariacją dotyczącą jaglanego słoika zdrowia z książki Jaglany Detoks Marka Zaręby. Jak dla mnie jest to świetne śniadanie - szybkie, smaczne, a przy tym zdrowe! Kasza świetnie sprawdzi się również jako drugie śniadanie zabrane w pojemniku do pracy lub na uczelnie.
Buraka i paprykę polecam upiec wcześniej - ja trzymam w lodówce w zamkniętym pojemniku przez kilka dni. To samo tyczy się również kaszy jaglanej.


Składniki:

  • 3-4 łyżki ugotowanej kaszy jaglanej
  • łyżeczka hummusu
  • pieczony burak
  • połowa pieczonej papryki
  • 2 łyżki pestek dyni

Sposób przygotowania:

  • Ugotowaną kaszę wymieszać z hummusem.
    Jeżeli korzystasz z ugotowanej wcześniej kaszy, to możesz ją chwilę podsmażyć na rozgrzanym oleju kokosowym.
  • Pieczone warzywa pokroić w paseczki i dodać do kaszy z hummusem. (Buraki i paprykę piekłam razem w 190°C przez ok 30 minut)
  • Pestki dyni uprażyć na patelni i posypać gotową jaglankę.



Przepis bierze udział w akcji "Mam smaka na buraka 2018"

Mam smaka na buraka 2018

1 komentarz:

  1. Pyszności, cudowny zestaw i taki prosty w wykonaniu! Dziękuję za przyłączenie się do mojej buraczanej akcji kulinarnej....

    OdpowiedzUsuń